Skilje Telefoon Provider Informatie | Alle Mobiele Telefoon Providers 1: modules/tmp/carousel_skilje.txt


 Informatie

Skilje is een Mobiele Telefoon Provider die diensten aanbied aan Consumenten. Skilje biedt telefonie in Postpaid (abonnementen) vorm. Alle Mobiele Telefoon Providers biedt u via deze pagina alle informatie.

Skilje


Gemiddelde Score: 0
Rating Rating Rating Rating Rating

Informatie

Levert aan
 
Particulieren (B2C)
Bedrijven (B2B)
Diensten
 
PrePaid / TopUp
Postpaid / Abonnementen
    Aansluitkosten
Onbekend
Netwerk Algemeen
 
Virtueel Netwerk (MVNO)
Eigen Netwerk
Dekkingskaart
Fysiek Netwerk
KPN
Netwerk Techniek Abonnement
 
Techniek (Maximaal)
4G
Maximum Theoretische Snelheid
14.4 Mbps
VoLTE | Bellen via 4G
VoWiFi | Bellen via WiFi




Informatie & Bestellen


het Bedrijf & de Diensten

Bellen op z’n Frysk, geen verrassingen achteraf...
Skilje betekent bellen in het Fries. Op ons netwerk bel je 65% goedkoper dan prepaid en heb je controle over je belgedrag. Onze klanten profiteren van lage tarieven en flexibiliteit.

De vaste lage tarieven zijn zo gunstig omdat je bij Skilje alles online regelt. Bij Skilje kun je maandelijks opzeggen. Want wij houden van verrassingen, maar niet achteraf.

Skilje heeft de beste prijs-kwaliteit verhouding in Nederland!
Bij ons heb je veel minuten voor een lage prijs op het beste netwerk van Nederland. Wil je meer informatie over onze tarieven? Neem dan contact op met onze helpdesk of bekijk alle tarieven.
Ook voordelig en slim bellen? Dat kan bij ons. Onze klanten profiteren van de laagste tarieven in de markt. De vaste lage tarieven zijn zo gunstig omdat je bij ons veel via internet regelt. Bij ons heb je geen vast contract en kun je maandelijks opzeggen.

Bellen met de helpdesk van Skilje is gratis en je hebt snel echt contact!
Wij vinden klanttevredenheid belangrijk. Bij ons doen we dat met de Friese mentaliteit, hard werken en doen wat we met elkaar afspreken.
Bij ons kun je alles online regelen. Ook wijzigingen al doorgeven als je al een abonnement hebt van Skilje. Kom je er niet uit, dan is onze helpdesk er om je te helpen. Stel je vragen via mail en krijg binnen één werkdag antwoord. En als je liever wilt bellen, dan kan dat ook. Want bellen is Skilje, op z’n Frysk.

Bij ons is Frysk praten toegestaan
Onze helpdesk is twee talig. Omdat Skilje het friese woord voor bellen is, kan men bij ons natuurlijk in het Frysk praten met onze helpdeskmedewerkers. Dus gewoon in je eigen taal kunnen uitleggen wat je bedoelt en waar het over gaat!
Praat mar Frysk is een min of meer permanente campagne die als doel heeft de Friezen bewust te maken van hun tweetaligheid, waarbij het gebruik van de Friese taal wordt gestimuleerd. Een aantal bekende Friezen heeft zich daarbij belangeloos opgegeven als ambassadeur voor het Fries, waaronder Doutzen Kroes en Foppe de Haan. In 2014 won VrieService de Fryske Fear voor het stimuleren van de Friese taal.

Bellen op KPN netwerk
De gebruikers op KPN’s mobiele netwerk mogen een topnetwerk verwachten qua snelheid, capaciteit, bereik en betrouwbaarheid. KPN werkt 24 uur per dag en 365 dagen per jaar om die topkwaliteit te garanderen en deze steeds verder te verbeteren. Onze bellers maken gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN.

Betrouwbaarheid voor klanten van Skilje
KPN monitort zijn mobiele netwerken 24 uur per dag en 365 dagen per jaar. Zo zijn storingen snel opgelost en is de kans op een verbroken verbinding klein. KPN bewaakt de kwaliteit en performance van de netwerken continu. Verstoringen en alarmen worden zo direct opgepakt en opgelost. Zo realiseert KPN een robuust en betrouwbaar mobiel netwerk, ook voor Skilje!

Alles online regelen
Bij ons ben jij de baas over je eigen telefoon en belkosten. Wij vinden klanttevredenheid belangrijk. Bij Skilje doen we dat met de Friese mentaliteit, hard werken en doen wat we met elkaar afspreken.

Bij ons kun zelf veel (online) regelen. Ook wijzigingen doorgeven als je bij ons al een abonnement hebt. Kom je er niet uit, dan is de helpdesk van Skilje er om je te helpen.
Stel je vragen via mail en krijg binnen één werkdag antwoord. En als je liever wilt bellen, dan kan dat ook. Want bellen is Skilje, op z’n Frysk.

Postpaid

Postpaid, een door providers gebruikte term wat staat voor een abonnement. Wanneer de klant kiest voor deze vorm, wordt veelal een overeenkomst gesloten voor de duur van 1 maand, 1 jaar of 2 jaar.

Consumenten

Consumenten, zijn eind gebruikers die de dienst als "niet" zakelijk afnemen. Abonnementen welke specifiek gericht zijn aan consumenten zijn altijd inclusief 21% BTW. Bij bestelling van een dienst via internet, geniet de consument veelal bescherming dankzij de wet Kopen op Afstand.



Note:
- Ontbreekt er informatie, wilt u aanvullende informatie geplaatst zien of klopt er iets niet? Laat het ons weten via onze contactformulier.
- Deze pagina toont "alleen" Telefoon Provider informatie.
- Deze Telefoon Provider kan abonnementen en prepaid diensten aanbieden als simonly en/of inclusief toestel.
- De getoonde snelheid betreft een maximum theoretische snelheid.
- Tweakers | AlleStoringen | Klacht | RadarTV | Facebook en Twitter zijn externe websites zonder samenwerking met Alle Mobiele Telefoon Providers
- Alle Mobiele Telefoon Providers is onafhankelijk en betreft een prive project, wij hebben geen directe samenwerking met Skilje of haar medewerkers.
- Skilje biedt diensten aan Consumenten
- Alle op deze internetsite getoonde informatie wordt met grote zorgvuldigheid samengevoegd om bezoekers zo goed mogelijk te voorzien van alle informatie. Derhalve kunnen fouten soms niet worden uitgesloten, onze excuses hiervoor!




Informatie & Bestellen




All Rights Reserved by www.allemobieleproviders.nl 2016-2017© powered by ProviderLijst 2014-2017©